[eibar] Koronabirusa: 3 kontu

Elena Laka burdinateplaza a bildua hotmail.com
Ost, Mar 25, 09:34:48, CET 2020

Egunon,

Ospital bekokia ondo doa, etxean itxita egoteko desiatzen :-)

Eskerrik asko denoi, muxu bat.

Elena

________________________________
From: Luistxo Fernandez <lfernandez a bildua codesyntax.com>
Sent: Wednesday, March 25, 2020 7:50:53 AM
To: Eibartarrak zerrenda <eibartarrak a bildua postaria.com>
Subject: Re: [eibar] Koronabirusa: 3 kontu

Ane Urkiolak:

Bixar hasiko banaketiakin. Momentuz Eibarren 12 pertsona gauz boluntario sare honetan. Bixar emongo doskuez maskarilla, guante eta materiala.
Suposatzen dot neri Urkizu tokauko jatala. Urkizun egoera berezixan dagoen pertsonarik ezagutuz gero, esan. Guk amama ta aitxitxa dakaguz ixa 90 urtekuak etxetik urten ezinda (adina eta patologiak).

Oso ondo Ane. Eskerrik asko. Zeure bezero zerrendan neure anaixa nausixa egon zeikien (69 urte, diabetiko, eta emaztea gazteago 65 urtekin baina ahul hura ere), baina ez du nahi. Haserrealdi bat gehiago etxean egun tentso hauetan.

2)Zentruan bizi zarienok: badakizue denda ekoogikuak/belar-dendak zabalik daozen? Bitamina batzun bila nabil. Udaberrixa, pandemia eta anemia, hirurak juntau jataz. Badau hamen aditurik gai honetan?

Uste dot lehenengo galdera Gurutze Gorrian egin behar zenukeela. Lehen babesak, osasungintzako langileentzat. Baina gero zuentzat, boluntarioak, eta boluntarioen beharrak asetzea inportantea da. Guanteak ez dituzu etxetik eruango, jasoko dituzu zerbitzu honetan. Bitaminekin, posible bada, berdin behar lukeela uste dut.

Atera argazkia taldearena, ondo babestuta zaudetenean lanerako prest.

Eta bide batez, animo Elena Laka, ospitaleko frenteko infiltratua!
(lengoaia belikoaren kontrako iritziak nagusi dira, bai, baina nik sentizen dut pixkat "erresistentzia" egiten egongo banintz moduan)

--
Luistxo Fernandez - LFernandez a bildua codesyntax.com<mailto:LFernandez a bildua codesyntax.com>

CodeSyntax (+34) 943 821 780
675 706 553
http://www.codesyntax.com
Azitain Pol. 3-K