[eibar] British Museum eta Biblioteca Nacional

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Al, Maiatza 4, 09:09:11, CEST 2020

Pribatuan abixatu didate funts hobea dela Avilakoa artxibo militarra,

Zalantzarik gabe egongo dira funts hobeak, baina ni ez naiz ikerlaria, ni
globero bat besterik ez naiz. ;-)

Baina Avilakoa ez dago Interneten ikusteko moduan. Ni ez naiz artxiboetako
profesionala, eta artxibategi batera joan eta argazkiak arakatzen ibiltzeak
baditu hainbat oztopo gaindiezin niretzat: distantzia, denbora,
artxibategien kultura, nola arakatu, baimenak nola lortu... Puff! Gehiegi!

Eskerrak Eibarren zorte handia daukagula eta funtsak publikatzen direla,
Interneten, paperean, erakusketetan.... Ez daukat kejarik!  :-D

Gari

PS: Argazki honek txunditu nau gaurkoan:
https://twitter.com/garaolaza/status/1257198182376837124 eta uste dut
identifikatu dudala tokia. Zein zen armarri handi hori zuen jauregi hori?
San Andres elizaren parez-pare egongo zen, ala? Bestalde, deigarria da nola
plaka euskaraz zegoen gerra aurretik!

Hau idatzi du Gari Araolaza (gari a bildua eibar.org) erabiltzaileak (2020 mai. 4,
al. (08:21)):