[eibar] SanJuanak 2020

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
Lar, Maiatza 9, 11:07:25, CEST 2020

Eskerrik asko, Josu. Ondo. Ze erremedixo... Uf.

Hori da etxian komentatzen genduana aspalditik. Baina PatxiFord oso
positibo ikusten neban gaixakin eta batzuek diñue ekintzaren bat eingo
dala. Baina zelan kontrolau errespetauko dala protokolua? Uf, oso zaila da.
Tabernen kontuak pista batzuk emongo doskuez...

Balkoietatik kantau bihakou eta su txiki bat mendixetan... Dinamika
onlineak? Maite Goñi aurkezle?

Hondartzara juaten lagatziakin udsn konformatzen naiz. Aumen etxera
eskapada Ondarrura!

Irailian Arratietarako hobetu bada gauzia, guneka antolatu geinkez herriko
jaixak:
Orben-> SanJuanak
Gurutzian-> EuskalJaixa
TiroPitxoian->Amañako Jaixak
Zelaixan->Arratiak

Harrikadak alde batera lagata, ia zelan doian dana. Carpe diem. :)

Animo!

Asteburu on!

Ane