[eibar] SanJuanak 2020

IMANOL MAGRO imanolmagro a bildua yahoo.es
Lar, Maiatza 9, 12:29:38, CEST 2020

 Argi dago jaiak orain ez direla lehentasuna, eta erabaki guztiak izurritearen eboluzioaren arabera hartu behar direla. Baina aukera bat litzateke, nire ustez behintzat, sanjuanak bertan behera utzi eta Sanjuanak eta Arrateak irailean batera ospatu herrigunean. Sanjuarrateak edo halako zerbait.