[eibar] SanJuanak 2020

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
Lar, Maiatza 9, 12:45:42, CEST 2020

Bai, Imanol. Argi dago ez dirala lehentasun bizirauteko. Baina asko
alaitzen gaituzte. Bizitza soso honetan saltsa pixkat biou!

Izan ere, norbaitek pentsatzen al dau gure osasun mentalean? Uste dot
kultura eta ospakizun barik asko galtzen dogula gizaki eta gizarte moduan.
Bizitza minimalista, austeroa, introspekzioa, mendia... Guay.
Baina nik ya erabaki dot Arantzazuko bizitza hau ez dotela maite. 😂😂
Bizitza sozial barik eta kultura barik ez da hain erreza danontzat aurrera
egitia, egixa esan. Neri zaila egiten jata zuzeneko musika, antzerki,
rodaje, elkarrizketa sakon, jai, itsaso, taberna edota zine areto batetik
urrun bizitzia. Farandula aurrera! (Terapia de grupo mode on). 😜

Gero badaude oso pertsona kirolariak, nire ahizpa esaterako, korrika
egitearekin zoriontsu dana edota beste barik etxean egotea atsegin duena...
Baina kaletarrontzako hau gogorra ari da izaten... Ez, ala? Relatibizatzen
saiatu geinke eta beste testuinguru latz asko izan dira historian zehar
bai. Baina ni neu ya kokoteraino nau egoera honetaz. Onartzia be zilegi
dala uste dot.

Arraten Sanjuan ofizialak eittiana, lagatzen badoskue primeran.
Baina sanjuanetan be zeoze ein biou!
Izan online, balkoietan edo dana dalakua. Zeozer pentsau bihar da.
Gora bihotzak, gora kultura ta gora San Juan!  😂😂😂😂 (Hainbeste ordu
etxian ez da ona).

Zapatu on. 🦋

Ane