[eibar] Toribio Etxebarriako aldaparia

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
Lar, Maiatza 9, 14:33:19, CEST 2020

Takoiak jarriz gero, segitxuan konturatzen zara nun dauen aldapia edo
adokinaua eta nun ez. Badakizu Gari. 😜

Oso ona Iñaki Larrañagan esaldixa! Bide batez, aurtengo Antzerki
Jardunaldietako kartela oso ona. Ez nekixan hain minimalista zanikan. Erosi
biharko jako kuadro bat. Nun egoten dira ikusgai/salgai?

*          Ane Urkiola ** | Komunikazioa *
*| Ikus-entzunezko Produkzioa & Zuzendaritza **|*
*      aneurkiola a bildua gmail.com <aneurkiola a bildua gmail.com> | 639976232*