[eibar] Toribio Etxebarriako aldaparia

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Lar, Maiatza 9, 17:15:06, CEST 2020

Imanol, aspaldiko kontu bat gogorarazi dit nibelarenak. Zerrenda honetan
bertan kontauta dakat gainera, orain dela... 15 urte. Nik ez dakit
benetakoa dan, baina niri kontautako moduan kontau naban orduan eta orain
ere. Antzuolako kuadrilla batian Gipuzkoako mendi altuena zein ote zen
eztabaida piztu omen zen. Aitxuri eta Aizkorriren artean zuten zalantza,
eta beraz, esaten dutenez mangera luze-luze baten punta bana mendi gailur
bakoitzera eraman, urez bete eta horrela ondorioztatu omen zuten Aitxuri
zela altuena. Sinesteko zaila da kontua, baina Antzuolakuekin fidatu zaitez.

https://postaria.com/pipermail/eibartarrak/2005-October/004446.html

oier

On Sat, May 9, 2020 at 3:00 PM IMANOL MAGRO , Eibartarrak-en bidez <
eibartarrak a bildua postaria.com> wrote:

> Garai batian diskusiño hau modu bakarrian bukatuko zan: arotz edo
> igeltseron bati nibela eskatu, dosdemayora juan, eta hura lurrian jarrita.
>
> En sábado, 9 de mayo de 2020 14:33:44 CEST, Ane Urkiola <
> aneurkiola a bildua gmail.com> escribió:
>

> Takoiak jarriz gero, segitxuan konturatzen zara nun dauen aldapia edo
> adokinaua eta nun ez. Badakizu Gari. 😜
>
> Oso ona Iñaki Larrañagan esaldixa! Bide batez, aurtengo Antzerki
> Jardunaldietako kartela oso ona. Ez nekixan hain minimalista zanikan. Erosi
> biharko jako kuadro bat. Nun egoten dira ikusgai/salgai?

> [...]

Oier Araolaza Arrieta - oier a bildua dantzan.com