[itzul] Duenetakoa

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ast, Uzt 8, 13:03:39, CEST 2004

Zuk arrazoi. Nire ustez ere plurala behar du.

"Etorri direnetako bat" esaten dugunean, "etorri diren pertsonetako" dago
azpian.

"Etorri denetako bat" esanez gero, "bat" horrekin lotzen dugu aditza, eta
lotura logiko zuzena da, baina gramatikaz, "-etako" horrek plurala
adierazten (eta eskatzen) digu.

X.

el 8/7/04 09:46, Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org en