[itzul] landareen sailkapena

aztiri aztiri a bildua futurnet.es
Ost, Uzt 14, 08:56:26, CEST 2004

Eskerrik asko, Alfontso.
Edurne
  ----- Original Message -----
  From: Alfontso Mujika
  To: 'ItzuL'
  Sent: Tuesday, July 13, 2004 3:08 PM
  Subject: RE: [itzul] landareen sailkapena

  Aipatu dituzun horiek ordenak dira:

  Arales / arales (euskaraz: araleak)
  Amaryllidales / amarilidales (euskaraz: amarillidaleak)
  Cyperales / ciperales (euskaraz: ziperaleak)
  Poales / graminales (euskaraz: poaleak edo graminaleak)
  Liliales / liliales (euskaraz: lilialeak, lehen 'lilifloroak')
  Orchidales / orquidales (euskaraz: orkidaleak)
  Arecales / palmales (euskaraz: arekaleak edo palmaleak)
  Zingiberales / zingiberales (euskaraz: zingiberaleak)

  Alfontso Mujika
  Elhuyar Hizkuntz Zerbitzuak