Rm: [ItzuL] Pestana

Joserra_Beloki a bildua donostia.org Joserra_Beloki a bildua donostia.org
Ost, Uzt 14, 09:05:40, CEST 2004

Oraintxe bi urte galdera bera atera zen zerrendan, hona hemen erantzun
horietako bat (bere baitan haietaklo batzuk jasotzen dituena).

Joserra Beloki

----- Remitido por Joserra Beloki/UDALA con fecha 14/07/04 09.00 -----

                      Antton Gurrutxaga
                      <agurrutxaga a bildua elhuya      Para:     "'itzul a bildua yahoogroups.com'" <itzul a bildua yahoogroups.com>
                      r.com>                   cc:
                                               Asunto:   RE: [ItzuL] Pestana
                      17/07/02 09.25
                      Por favor, responda
                      a itzul

Windows 98 eta Office 2000ren euskarazko bertsioetan, 'fitxa' erabili da
elkarren gainean bistaratzen diren eta bakoitzaren goiko 'irtengune'-an
sakatuz lehen planoan agertzen diren leihoak izendatzeko (ingelesez, 'tab'
da; kontzeptua Euskalterm-en duzue). Fitxa batetik bestera aldatzeko,
aipatu
'irtengune' horretan sakatu behar da. Rafa Saizek proposatu duen 'hegal'
terminoa izan daiteke hori adierazteko egokiena. Ez dut uste oraingo
honetan
'erlaitz' beharrezkoa denik.

Antton Gurrutxaga