[itzul] Regla de tres

Jabier Agirre jagirre a bildua uzei.com
Ost, Uzt 13, 12:22:12, CEST 2005

UZEIko Matematika hiztegian 'hiruko(tearen) erregela' eman zen. Baina
parentesiak ez dira egokiak hizkuntzaren tratamendu informatikorako, eta
horregatik Euskalterm datu-basean integratzeko orduan 'hirukotearen
erregela' utzi zen, eta deskuidoan 'hiruko erregela' desagertu egin zen.
Gaur egun, ordea, "hiruko erregela" hobetsiko genuke UZEIn, eta hala
eguneratuiko dugu datu-basea ere.
Jabier Agirre jagirre a bildua uzei.com
UZEI Terminologia eta Lexikografia Zentroa
Aldapeta 20, 20009 DONOSTIA
Tel: +34 943 47 33 77
Fax: +34 943 45 79 44
http://www.uzei.com

----- Original Message -----
From: "L. Azkune" <laxaro a bildua sjloyola.org>
To: "ITZUL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Wednesday, July 13, 2005 10:17 AM
Subject: [itzul] Regla de tres

Arazotxo bat sortu zait. Goiko hori esaterakoan HIRUKO ERREGELA uste nuen
eta hala esaten dit Elhuyar hiuztegiak ere baina Euskltermen HIRUKOTEAREN
ERREGELA ikusi dut eta horra nire zalantza. Zein da erabiltzen duzuen bidea?
Laxaro

Panda Client Shield-ek gehitutako testua::

 Mezu hau zaborra baldin bada (SPAM), egin klik lotura honetan berriz
sailkatzeko: http://127.0.0.1:6083/Panda?ID=pav_6526&SPAM=true