[itzul] GR121.3

i-aldako a bildua shee-ivef.com i-aldako a bildua shee-ivef.com
Ast, Mar 3, 10:13:15, CET 2005

SHEEren zerrendan sartu nuen (ibilaldi handia) Itzulist-etik hartua.

Nork: Arantzazu Loidi <aran a bildua ...
<http://gmane.org/get-address.php?address=aran%2dbfLWWNlCK8s%40public.gmane.
org> >
Gaia: Re: GR
<http://news.gmane.org/find-root.php?message_id=%3c000701c0edb9%2498659260%2
42900000a%40EMUN41%3e>
Berri-taldea: gmane.culture.language.basque.itzul
<http://news.gmane.org/gmane.culture.language.basque.itzul>
Data: Tue, 05 Jun 2001 14:18:14 +0200

> Serie bateko gidoia zuzentzen ari naiz eta GR zer den antzeman ezinik

nabil.

Epa Saroi:

GRak senderismoko ibilbide mota bat dira, kolore ezberdinez markatuta egoten

direnak. Gran Recorrido esaten zaio gazteleraz (baina izena frantsesez da

jatorriz). Beste batzuk PR deitzen dira. Itzulpen baterako galdetu nuen

Federazioan eta euskaraz Ibilaldi Handia eta Ibilaldi Txikia esaten diote.