[itzul] gairik gabea: aflojatodo multiusos

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
As, Mar 8, 13:09:30, CET 2005

Halako egun ederrarekin, eta aurrez halako esker ona jasota, inoiz baino
animatuago animatu naiz (animatuegi?):

'ororen laxagarri'
(aflojatodo multiusos)

Hiztegi Batua:

laxatu, laxa, laxatzen. Ipar. eta Naf. da/du ad. 1 'askatu'. 2 'lasaitu'. 3
'zabartu'

*lasatu e. lasaitu

Nire iritzian, inoiz euskalki-marka eta guztiko aukera bat izan daiteke
lehenestekoa euskara batu-batuari begira. Horixe gertatzen zait kasu
honetan, adibidez, ez baitzait iruditzen 'ororen lasaigarri' eman
genezakeenik...

>Produktu baten etiketan honakoa jarri behar dugu "aflojatodo multiusos",
baina nola?

Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org