[itzul] Trados

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Or, Mar 11, 09:53:11, CET 2005

> Egun on, beste galdera bat: nahiz eta Trados bertsioak diferenteak
> izan (Trados 5.5 eta Trados 6), batetik bestera esportatu daiteke
> arazorik gabe, ala beharrezkoa da bertsio berdinak izatea?.

Tradoseko bertsioen artean, nik dakidala, ez dago arazorik itzulpen
memoriak erabiltzeko.

Horrez gain, arazorik izanez gero, edo beste itzulpen memoria tresnekin
   erabili nahi izanez gero Tradosen sortutakoa, badago TMX estandarra,
itzulpen memoria gehienek ulertu eta onartzen dutena.

Argibide gehiago: http://www.eizie.org/Tresnak/Memoriak

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net