[itzul] Otorgamiento de poderes notariales

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Or, Mar 18, 12:07:49, CET 2005

	ETBko kontratuetan honelako atal bat egoten da:

"<<KARGUDUN BATEN IZENA>>, Euskal Telebista S. A. sozietatearen izenean eta
ordezkari gisa, <<NOTARIO BATEN IZENA>> notarioaren aurrean 1999ko
abenduaren 27an emandako eskritura publikoan azaltzen diren ahalmenak
erabiliz...>>.

	Nik horrela ulertzen dut zure mezuan jarritako esaldia. Beraz:

	<<[...] elkartearen izenean jarduteko ahalmenak ematea notario
aurrean>>.

	Edo antzeko zerbait.

Asier Larrinaga