[itzul] puntu 1 ala 1 puntu?

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
Ast, Ira 15, 19:44:02, CEST 2005

Hauxe dio Ikasmaterialetako ... Aholku Batzordeak:

2. Joskerari dagokionez, neurri-izenaren aurrean idazten da kopurua.
Kopurua bat zenbakia denean eta digitoz emana, orduan zenbaki
hori ere aurrean idatziko da (baina ez da aurrean irakurriko, euskal
tradizioaren arabera baizik).
Luzera: 5 cm [bost zentimetro]
Abiadura: 6 m/s [sei metro segundoko]
Tenperatura: 20 ºC [hogei gradu]
Tirabidea: 1 km eta 200 m [kilometro bat eta berrehun metro]

Osorik eskuratu nahi izanez gero, hemen duzu liburua:

http://www.erabili.com/zer_berri/muinetik/dokumentuak/2005/Ortotipografia.pdf