[itzul] puntu 1 ala 1 puntu?

Aixe, S. L. aixe a bildua ctv.es
Ast, Ira 15, 20:24:05, CEST 2005

>"Un punto" idazteko, beti "puntu 1" (gero, 2 puntu, 3
>puntu...) idatzi dut, baina uste dut orain "1 puntu"
>idatzi behar dela.
>
>Egia da ala beti bezala idatz dezaket?

Behar, behar... hobe zenuke «1 puntu» idaztea, baina inor horretara
behartzera etorriko zaizunik ez dut uste.

;-)

Txantxak alde batera utzita, «Ortotipografia» liburuan Ikasmaterialen Aholku
Batzordeak zehaztutako bidea guztiz egokia iruditzen zait: kopurua digitoz
kopuru gehiago aipatu behar bada (adibidez: «irabazleari, 100 puntu;
bigarrenari, 50 puntu; hirugarrenari, 1 puntu»), testuaren baitan
koherentzia ez galtzea lortzen da, biziro errazten da zifrak aurkitzea.

Baina beti duzu letraz idazteko aukera: «puntu bat». Neronek
halaxe --letraz-- idatziko nuke testuinguru askotan (salbuespenak: hainbat
puntu kopuru aipatzen duen testua izatea, edo puntu kopuruak jasotzen dituen
taula batean agertzea, edo...).

Gero arte,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak
Wellingtongo Dukearen kalea, 8, 1.a, 8. bulegoa
01010 Vitoria / Gasteiz

Tel.: (+34) 945 174 476
        (+34) 656 703 313
Faxa: (+34) 945 179 042