[itzul] Cromagnon, cro-magnon?

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
Ast, Ira 29, 10:06:24, CEST 2005

Frantsesez «Cro-Magnon» ere ikusten da. Izan ere, gizaki horren lehenbiziko
aztarnak Cro-Magnon haitzuloan aurkitu ziren Perigord-en, Les Eyzies ondoan.
Agidanez, izenak osagai bi ditu: cro (okzitanieraz, leizea) eta Magnon
(ponte-izena).

Halaxe azaldu ziguten guri, behintzat, han izan ginenean.