[itzul] Munduko herrialdeen izenak katalanez eta galegoz

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Ast, Abu 9, 11:19:22, CEST 2007

	Kataluniako irrati-telebistak <<ésAdir>> izeneko webgunea dauka,
hizkuntza gaiei buruzkoa. Toponimoen atalak helbide hau dauka:

http://esadir.cat/toponims

	Nik dakidala, galegoz mundu zabaleko toponimoak normalizatu barik
daude. Horretan ari dira, baina, antza, ez dute gauza handirik aurreratu.

	"O correo galego"-k oso lan txukuna eta baliagarria dauka eginda
arlo horretan, eta nik helbide honetan gorde nuen:

http://www.elcorreogallego.es/periodico/manual_estilo/indexfr3.htm

	Aspaldi ez naiz sartu, eta orain ikusi dut ez dabilela. Beharbada,
beste moduren bat egongo da estilo-liburu hori eskuratzeko.

Asier Larrinaga