[itzul] alfabeto dactitologico

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Or, Abu 17, 20:32:59, CEST 2007

Ez dut egoki ikusten keinu alfabeto erabiltzea, daktilologia
atzamarrekin egindako keinuetara mugatzen baita. Horregatik, latinetiko
hizkuntza gehienetan esku alfabeto edo alfabeto daktilologiko eran
erabiltzen da. Ingelesez, ordea, 'fingerspelling' erabiltzen dela ikusi
dut, atzamarrei lotuta, ez eskuari.

Nik esku alfabeto ikusten dut egokien, alfabeto daktilologiko moduan ere
utz daitekeen arren.

miren(e)k dio: