[itzul] Gahooyoogle

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Ast, Abu 30, 14:41:17, CEST 2007

Egun on!

	Bada erabilgarria, Gotzon. Esate baterako, gaur goizean kontsulta bat egin dut Googlen eta erantzun bat jaso dut. Geroago zuk aipatutakoa erabiliz, aurrekoaz gain, eskerraldean beste berri bat agertu da.

	Eskerrik asko, beraz.
                                                          Bittor Arbizu