[itzul] Laguntza

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskalnet.net
Ast, Abe 20, 14:46:19, CET 2007

Hauxe da bila nabilena:

LAUGARREN ATALA

KONTU-TAULA

1. MULTZOA

OINARRIZKO FINANTZAKETA

10.           KAPITALA

                100.         Kapital soziala

                101.         Fondo soziala

                102.         Kapitala

103.      Bazkideak galdatu ez diren  despoltsape­nengatik

1030.    Bazkideak galdatu ez diren despoltsapenengatik, kapital soziala.

1034.    Bazkideak galdatu ez diren despoltsapenengatik, oraindik inskribatu
gabeko kapitala.

104.      Bazkideak, oraindik egin gabeko diruzkoak ez diren ekarpenak.

1040.    Bazkideak, oraindik egin gabeko diruzkoak ez diren ekarpenak,
kapital soziala.

1044.    Bazkideak, oraindik egin gabeko diruzkoak ez diren ekarpenak,
oraindik inskribatu gabeko kapitala

108.      Egoera berezietan dauden akzio edo partaidetza propioak.

109.      Kapitala murrizteko akzio edo partaidetza propioak.

Jakina 10.etik hasita 90.era. Kontu-taula hori itzulita dagoen jakin nahi
dut.

Mila esker

Joxemari