[itzul] nik izan ezik

Karmel Uribarren kuribarren a bildua arrasate-mondragon.net
Or, Uzt 13, 12:32:51, CEST 2007

Kaixo Xabier!
Zure mezua irakurri dut, eta arraroa egiten zait lehen esaldi hori:
"zu izan ezik, denek dakite"
Beti horrela "zuk izan ezik, denek dakite"

Nik ez daukat erantzun sendorik, baina esango nuke

Zuri... Zurekin... izan ezik,...
denoi esan digu... beste guztiokin egin du berba.

Edo ama izan ezik, denak etorri dira ...
Edo amak izan ezik, denek egin zuten ...

Iruditzen zait esaldi nagusiaren aditzarekin doazela lotuta...

Iritzi bat baino ez da.

Izan ondo!