[itzul] Altxerria?

Luistxo Fernandez LFernandez a bildua codesyntax.com
Al, Uzt 23, 15:15:14, CEST 2007

Kaian izaten den aldapa hori... untziak lehorreratu edo itsasoratzeko... Hemen ikusten da bat:
http://www.flickr.com/photos/luistxo/874563240

lehengoan entzun nion bati Donostiako  "altxerria" esaten halako bati, ez Donostian, baizik eta Getarian, eta termino generikotzat hartu nuen (ez naiz batere itsastarra), baina zalantza sortu zait gero

Mutrikuko batek esaten dit Intzirri esaten ote zaion han... baina zalantza duela hark ere, izen berezitzat dauka berak

Interneteko hiru hiztegitan ez dut "altxerririk" topatu. Pistarik bai?

Mila esker aldez aurretik

Luistxo Fernandez - LFernandez a bildua codesyntax.com
675 706 553 - http://www.tagzania.com

CodeSyntax (+34) 943 821 780
http://www.codesyntax.com
Azitain Pol. 3-K