[itzul] piririka

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua wanadoo.es
Ast, Uzt 26, 10:34:05, CEST 2007

Nire amarentzako ere normala da (Aizarna-Zestua). Nik uste PIRIKA ere bai.

Bittor

----- Original Message -----
From: "Xabier Mendiguren" <xmendiguren a bildua elkarlanean.com>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Thursday, July 26, 2007 9:51 AM
Subject: Re: [itzul] piririka

Hitz normala da niretzat, baina aldaera fonetiko asko dituena.
Horietako batzuk baizik ez daude jasota hiztegietan: firurikan
(Elhuyar), pirrilaka (3000). Horiez gain entzun ditudan batzuk:
pirritaka, pirurika, pirrilka... Eta izango dira nik entzun gabekoak
ere. Ez dakit zein izan daitekeen gomendatzeko forma batua.

X.