[itzul] 2. HASERREA RE: Lan-eskaintza (Mario Unamuno)

Ritxi Lizartza ritxi a bildua elebitaldea.com
Ast, Api 3, 15:23:15, CEST 2008

Arratsalde on
Sentitzen dut gauzak hala gertatu izana.
Aurrerantzean halakorik ez gertatzea espero dut.
Ritxi Lizartza

Message: 2
Date: Thu, 3 Apr 2008 09:29:51 +0000
From: Mario Unamuno <mariou88 a bildua hotmail.com>
Subject: [itzul] HASERREA    RE:  Lan-eskaintza
To: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>

  Egunon:

  Mario Unamuno nauzue. Haserrea erakutsi beharrean ELEBI enpresari,
jendaurrean (posta-zerrendan) egiteko tentazioa gainditu dut, eta zuzemnean
zeui idaztea erabaki dut.

   Haserrea, duela hilabete batzuk antzeko beste iragarki bati erantzun
nizuelako, CVa bidali, eta zuen egoitzara joan itzulpen-froga bat egitera.
Zuen erantzunaren zain geratu nintzen..... eta horretan nago oraindik!! ez
zait serioa iruditzen, ez zait, batez ere, errespetuzko jarrera iruditzen.
Donostiara joan nintzen Gasteiztik, nire denboratik eta dirutik ipiniaz.
Erantzun bat ematea baino gutxiagorik, erantzuna edo kontrako izanda ere!!!!
gauza horiek zaintzekoak dira, eta ez soilik lan-ikuspegitik, hori baino
lehenago, eta are gehiago, ikuspegi pertsonaletik!

   Hara, aspaldian nengoen idazteko, tarteka erdi ahaztuta ere bai, baina
gaurkoa ikusteak berritu egin dit zuen jokamoldearen oroitzapena.

Checked by AVG.
16:14