[itzul] itzultzaile plaza Madrilen

Ritxi Lizartza ritxi a bildua elebitaldea.com
Or, Api 4, 14:46:29, CEST 2008

Arratsalde on
Madrileko aholkularitza enpresa batek lan eskaintza bat egin du: itzultzaile
bat behar du egun osoz lanean aritzeko. Itzulpenetan eta gestioan aritu
beharko du. Euskara, gaztelania eta ingelesa.
Nahi duenak bidal dezala CVa helbide honetara:
itzultzaileak a bildua elebitaldea.com.
Erreferentzia: gestorea.
Mila esker
Ritxi Lizartza

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre
de itzul-request a bildua postaria.com
Enviado el: jueves, 03 de abril de 2008 12:00
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: ItzuL Mezu-Bilduma, 47 bilduma, 4. zenbakia

ItzuL zerrendako mezuak bidali itzul a bildua postaria.com helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita
(kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
	itzul-request a bildua postaria.com

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
	itzul-owner a bildua postaria.com

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa.
Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of ItzuL digest...".

Gaurko gaiak:

   1. Re: Donostiakoentzat (Aixe, S.L.)
   2. Re: Donostiakoentzat (jon-agirre a bildua ej-gv.es)
   3. Re: Kontsumitzailearen astea (Enrique Umaran)
   4. Lan-eskaintza (Ritxi Lizartza)
   5. (gairik gabea) (jon-agirre a bildua ej-gv.es)

Message: 1