[itzul] Markak

arantzazu azpilla a bildua euskalnet.net
Ost, Api 9, 15:08:01, CEST 2008

Arratsalde on

Wordeko dokumentu bat itzultzen ari naizela nahi gabe aginduren bat eman
diot eta orain egindako aldaketa guztien "markak" agertzen zaizkit. Ver
marcas delakora joan eta kentzen ditut, revisar final delakora joanda ere
bai, gordetzen dut, baina dokumentua irekitzen dudan bakoitzean berriro ere
zorioneko markekin agertzen zait eta ezin dut horrela bidali, jakina.

Inork badaki marka horiek behin betiko kentzeko zer egin behar dudan?

Mila esker

Arantzazu