[itzul] Galdera bat

aztiri-futurnet aztiri a bildua futurnet.es
Ast, Api 10, 18:28:23, CEST 2008

Uste dut ez dudala ondo azaldu gertatutakoa: artxiboa badaukagu, noski,
jasotako mezuen artean, baina guk artxibo hori ireki, aldaketak egin,
eta gordetzeko sinboloari eman ondoren, itxi egin dugu. Beraz, aurkitzen
ez duguna, aldaketak egin ondorengo artxiboa da.
Dena den, lasai, berriro sartuko ditugu egindako aldaketak eta.
Mila esker berriro.
Itziar