[itzul] facioterapia

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Al, Api 21, 14:40:19, CEST 2008

> Eman al duzue inoiz FACIOTERAPIA euskaraz? Orratzik gabeko akupuntura omen da.

Googlen bilaketa arin bat eginda, ikusten da «facioterapia» gazteleraren
asmakizuna dela, beste hizkuntzetan gehienetan honela erabiltzen baita:

fr réflexologie faciale
en facial reflexology

Gainera, «reflexología facial» askotan ageri da gazteleraz ere.

Gauzak zer diren: Bartzelonako estetika etxe baten webgunean ikusi dut
«Aurpegi eta hanketako erreflexologia», horrela, euskaraz:
http://infoplus.qdq.com/centrodesaludyesteticamara/ek/impression.htm

Beraz, «aurpegi(ko) erreflexologia» eman daitekeela iruditzen zait.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net