[itzul] Unidades (Matematika)

Paúl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
Al, Abu 25, 18:29:55, CEST 2008

Bai, mesedez, ez galdu denbora gehiago "laguntzen".
Ulertuko duzunez, eskerrak ematen dira zer edozer eskertzeko dagoenean, baina zure kasuan eskerrak ematea baino beste gauza asko bururatzen zaizkit.
Ni, ordea, ez nago kontent, laguntzarik ez dudalako jaso oraindik.

Paúl Picado Moreno

"Nik laguntza beste zerbaiti deitzen diot, ez dut laguntzarik inondik ere ikusten" eta "hain leloa ez naiz" hartuta erantzun bakarra bururatzen zait: leloa ez dakit, baina esker txarrekoa bai. Ez dut laguntzeagatik eskerrak jaso beharrik, baina halakoak irakurri beharra ere...
Lasai, ez dut denbora gehiago galduko zurekin. Azaldu beharrekoak bitan azaldu dizkizut, borondate onenenarekin, eta ni, behintzat, kontent nago laguntza eskaini izanagatik. Horrekin nahikoa dut. Ea zuk ahalik eta azkarren konpontzen duzun termino horrekin duzun arazoa.
Aste ona izan dezazula.

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es