[itzul] ItzuL posta zerrendak 10 urte bete ditu

Patxi Petrirena patxi a bildua elhuyar.com
As, Abe 9, 17:00:26, CET 2008

Zortziehun eta zazpi...

Hamar urte... Ematen du atzo zela... Bueno, ni beranduxeago hasi
nintzen, hurrengo urteko uztailean edo, eta horregatik irudituko zait...

Benetan une ederrak bizi izan ditut posta-zerrenda honetan. Ikasteko,
ahal nuena eskaintzeko eta komunikazio-modu bat lantzeko balio izan dit.

Orain, dakizuenez, itzulka-mitzulka ibilitako gauza batzuk 2tzul-eratzen
saiatzea dagokit, besteak beste. (Gogoratzen dizuet siglei buruzko testu
bat dagoela orain jarrita; erantzun bat ere izan da).

Segi itzultzen eta zuzentzen, ItzuLtzen eta 2tzuLtzen!

Patxi

EIZIE(e)k dio: