[itzul] Gaizki erantzun nuen.

Eneko Gotzon enekogotzon a bildua gmail.com
Or, Ots 1, 22:35:24, CET 2008

Zerrendakideari eman nion erantzuna gaizki idatzi nuen, eta gainera,
bere zuzentasunari buruzko zalantza dut.

> A la presente convocatoria le será de aplicación el artículo 63
> [...], desplegando su virtualidad hasta el 31 de octubre de 2008.

Honela idatzi behar izan nuen: <Iruditzen zait birtualitatea,
artikulua deialdian aplikatzeari dagokiola>.

Edonola, uste dut ez dagoela behar hainako informazio, edo dagoenaz
baliatuz neu ez naiz gai, birtualitatea deialdiari edo araudiari
dagokiola erabakitzeko.