[itzul] Postpagable

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Ots 6, 07:53:54, CET 2008

> Hipoteka-mailegu baten eskritura berritzeko agiri batean agertzen da:
>  " (...) el cálculo de la tasa anual equivalente post-pagable
> (...)...
>

> Gerora/Geroago ordaintzeko UTB..? Gerora/Geroago ordaindu ahal den
> UTB?

amaierari buruzkoa. Hona Googlen bilaketa azkar baten emaitza; errenta
motak azaltzen ditu:

«Según los términos de los vencimientos:

- Prepagables. Cuando el termino (cobro o pago) se realiza o vence al
comienzo de cada periodo.

- Postpagable. Cuando el termino (cobro o pago) se realiza o vence al
final de cada periodo.»

http://html.rincondelvago.com/rentas.html

Urteko tasa baldin bada, «urte amaieran» ordaindu edo jasotzekoa izango da.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net