[itzul] help

Eneko Gotzon enekogotzon a bildua gmail.com
Ast, Ots 7, 03:11:50, CET 2008

On 06/02/2008, at 22:33, monika czerny wrote:

> liburuaren hasierako orriak, hau da, diseinua inprimatzailea etab.
> biltzen dituena, eta izenburua daramana, zer dira euskaraz:
> portadako orriak, ...?

Ez naiz aditu, baina aukera batzuk ematearren: (Liburuaren) atari-,
aurkezpen-, informazio-... orriak.

Bertzalde, "Portada" buruz Euskadineteko gaztelera-euskara hiztegiak
honakoa ematen du:
"Portada [de libros, revistas, discos] azal; [de periódico] lehen
orrialde.
Esta es noticia de portada: hau lehen orrialdeko berri da.
No me gusta nada la portada de ese libro: liburu horren azala ez zait
batere gustatzen".