[itzul] Saltar a la pídola

Eneko Gotzon enekogotzon a bildua gmail.com
Or, Ots 15, 13:48:08, CET 2008

On 15/02/2008, at 13:16, nere txuk wrote:

> guk txorro-morro-piko-tallo-ke esaten genion...

Ene ustez hori joko ezberdin bati dagokio.

Nik, oro har, 2 aldaera oroitzen ditut:

1- Makurtutakoen hurrenkera gainera jauzi, berau eraits arazteko
asmoz. Hurrenkerak bultzada eta zama eusten baditu, "txorro-morro-
piko-tallo" aukerez egiten zaio itaun, eta asmatzekotan, zama
eusteari utzi eta jauzi egitera igarotzen da.

2- Bakartutako makurtuen gainetik jauzi, eraits asmorik gabe. Uste
dut Maddik aldaera honi buruz galdetu duela. Tamalez ez dut bere
izena oroitzen :(