[itzul] Zertara edo zertan jolasten zineten?

Aitziber Mentxaka de Diego aitzimentxak_88 a bildua hotmail.com
Ost, Ots 20, 09:49:56, CET 2008

Testu bat itzultzen ari naiz, eta ez daukat argi zertan jolasten zineten, edo zertara jolasten zineten esan daitekeen. kontsultak egin baditut ere, ez dut erantzunik aurkitu. Norbaitek al daki zein den esaldi honen erabilera egokia?
Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última
Guapos y guapas, clips musicales y estrenos de cine.