[itzul] Fundazio, elkarte eta ikastaroen izenak

j-eiguren a bildua ej-gv.es j-eiguren a bildua ej-gv.es
Ost, Uzt 30, 10:16:48, CEST 2008

Aupa Edurne, nik nire esperientzia kontatuko dizut. Industria Saileko Kontsumo Zuzendaritzak aldian-aldian aldizkari bat ateratzen dugu estatu osoko erkidegoek egina. Hasieran komatxo tartean jarri eta jatorrizko hizkuntzan uzten genituen halako esaldiak, baina gero konturatu ginen jatorriz katalanez, galegoz etab. zirenak  gaztelaniaz bidaltzen zituztela itzulita.

Harrezkero, euskaratu egiten ditugu hitzaldien, ikastaro, argitalpen etabarren izenak, baita erkidegoetako gobernu, zuzendaritza, atal, sail eta gainerakoen izenak ere.

Jone Eiguren Gandarias
Itzultzailea
Industria Saila

Tel.: 945 01 63 24