[itzul] Partizal

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
As, Mar 11, 11:08:50, CET 2008

Egun on!

	'Partizal' irakurri ahala, 'pastizal' etorri zait burura testuinguruaren zain.  Azalpena ikustean, nire ustez, 'pastizal' izan behar da, horrela askotan agertzen baita (abereek bazka dezaten uzten den eremu bat).

	Mekanografia akatsak egoten dira noizbait, eta are gehiago, aspaldiko batzuek eskuz idazten zutenean ez zuten gehiegi bereizten r/s letrak, eta hortik etortzen dira batzuetan errakuntzak.

	Agur bero bat,
                                                          Bittor Arbizu