[itzul] Euskalbar

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Mar 12, 18:09:00, CET 2008

> Kaixo: azkenaldi honetan arazoak ditut Elhuyar hiztegiarekin.
> Euskalterm eta 3000 hiztegia ondo kargatzen dira, baina Elhuyar
> batzuetan bai, besteetan ez. Ez dakit hiztegiarekin arazorik dagoen,
> edo nire ordenagailuaren arazoa ote den (bertsioa edo...). Zuei
> gertatzen al zaizue? Ba al dakizue zer egin dezakedan?

Aldian aldiko arazoak dira, oraintxe bertan saiatuta Euskaltermek egiten
baitu huts, batean bai, hurrengoan ez... Harrigarria da, Euskalbarren
bitartez batera kontsultatzen ditugun Euskalterm, Elhuyar eta 3000
Hiztegia zerbitzari berean baitaude (http://www1.euskadi.net/).

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net