[itzul] Soziolinguistika klusterreko itzulpen bat

Bakun bakun.mac a bildua euskalnet.net
Ast, Mar 27, 08:26:57, CET 2008

Kaixo,

Ainhoa Fernandez naiz eta Bakun itzulpen enpresatik idazten dizuet
zalantza pare bat argitzeko.

Soziolinguistika Klusterrerako Mikel Forcadaren testu bat itzultzen
ari naiz eta bi zalantza ditut: batetik, ez dakit nola itzuli
"traducción en bruto" eta, bestetik, "traducción en sucio".

Testuan, katalanerarako itzulpen automatikoa zertan datzan azaltzen
da, zer tresna edo baliabide dauden, nola lan egiten duten eta abar.

Laguntzerik izango duzuelakoan, mila esker aldez aurretik.

Ainhoa Fernandez