[itzul] nómina antigua

Eneko Gotzon enekogotzon a bildua gmail.com
Al, Mar 31, 23:30:09, CEST 2008

* Barka iezadazue bidalketen atzerapena, denbora luzez ezin izan bait
dut mezurik bidali. Ia orain ene saloak zerrendara iristen diren.

On Mar 19, 2008, at 12:38 PM, J. Antonio Gómez Uranga wrote:
> "palacio cabo de armería de nómina antigua".

Ene ustez esaldia ez dago ondo apailatua.

> "... Entre ellos podemos distinguir los de nómina antigua,
> considerándose como tales los que disfrutaban de este título de
> cabo de armería antes de 1512 (pérdida de la independencia de
> Navarra ante Castilla…"

Zer da ulertzen ez duzuna?

Ohar: Ene ustez ez zen Gaztela izan nafar burujabetzaren suntsitzaile
azkena, Haugsburgtarren Inperioa baizik. Habsburgtarrek nafar
hondarren harrapaketari ekin zioten Gaztelako Komuneroen matxinada
zehatu ondoren.