[itzul] WORDFAST LERROAK ezabatu

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
Al, Abu 10, 11:02:59, CEST 2009

 Apa Karlos:

Mila esker.

Bestelako bide bat erabiliz egin dut, modu basatiagoa dela usten dut, baina baliagarria:

Segmentuak adierazteko zenbaki eta ikurrak (morez agertzen direnak) aukeratu eta ezabatu (Control + X) eta hala apurka ezabatzen doa. Segmentu oro aukeratu eta ezabatu ostean koloreak desagertu egiten dira eta dagoeneko gaztelaniako zatia era arruntean ezaba daiteke, soilik euskaraz dagoena utziaz.

Mila esker!

Iker

Internet Explorer 8 más sencillo y seguro ¡Descárgatelo gratis!
http://events.es.msn.com/noticias/internet-explorer-8/