[itzul] Interpretearen akatsa

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ost, Abu 12, 11:50:08, CEST 2009

Eskerrik asko, Karlos eta Ana. Azkenean, youtuben ikusi dut. Tamala frantsesezko itauna ez dela ageri. Uste dut, senarraren nagusitasuna (edo bere bigarrentasuna senarrarekiko) barneratuta ez baleuka, ez zuela horren erreakzio zakarra izango. Auskalo.

Jon

-----Jatorrizko mezua-----
Nork: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] Noren izenean: ZULUETA REAL DE ASUA, ANA LUZ
Bidaltze-data: asteazkena, 2009.eko abuztuak 12 11:20
Nori: 'ItzuL'
Gaia: Re: [itzul] Interpretearen akatsa

You Tuben ere baduzu.

Ana

-----Mensaje original-----
De: jon-agirre a bildua ej-gv.es [mailto:jon-agirre a bildua ej-gv.es]
Enviado el: miércoles, 12 de agosto de 2009 10:02
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: Re: [itzul] Interpretearen akatsa

Zergatik ezin dut ikusi bideoa?

Jon

izenean: Gotzon Egia
Bidaltze-data: asteazkena, 2009.eko abuztuak 12 09:19
Nori: ItzuL
Gaia: [itzul] Interpretearen akatsa

Hillary Clinton haserretu egin zen herenegun, Kinshasako Unibertsitateko
ikasleekin elkarrizketan ari zela. Dirudienez, ikasle batek galdera egin
zion, frantsesez, Txinak Afrikan dituen kontratuei buruz Obama
presidentearen iritziaz; interpretea nahastu, eta «Clinton presidentea»
aipatu zuen ingelesez. Xehetasunak hemen:

http://bit.ly/RaQHL

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net