[itzul] Eskubide zibil eta politikoen nazioarteko ituna

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
Al, Abu 17, 12:29:24, CEST 2009

Eskerrik asko Gari!

Nik ere zati hori topatu dut nonbait, gaztesarean uste dut. Baina beste hainbat artikulu ere itzuli beharrean nahiz. Esate baterako lehen artikulu horren 3. atala. Baina ez dut deus topatzen.

Horrez gain, beste adierazpen, deklarazio eta aldarrikepan batzuetako zatiz beteta dago itzulgaia. Batean eta bestean bilatzen nabil eta nekez topatzen ditut. Horrelakoetan ez dakit neronek itzultzea eta dagokion oharra eranstea komeni den (ahal dela ez dut hori egin nahi).

Iker

Toda la información meteorológica. Consulta en MSN el tiempo que va a hacer en cualquier lugar de España o del Mundo.
http://eltiempo.es.msn.com/