[itzul] 1.000 milioi euro itzuliko dut ala itzuliko ditut

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Lar, Maiatza 23, 08:43:57, CEST 2009

Ez dut uste ondo formulatu duzunik kontua testuan (izenburuan bai
bezala, ez?).

Halako zenbakiekin bai singularra eta bai plurala erabili ohi dira
euskaraz (agian gehiago singularra iparraldean edo ekialdeagoan), eta
hiztunaren aldetik askatasun osoa duela dirudi, singularrak kopuruaren
multzo imajina azpimarratuz edo, eta pluralak multzoaren ugaritasuna-edo
azpimarratuz..

Ondo izan

Bittor

joseba(e)k dio:
> Diruen gorabeheran kontu hau ez dut inoiz oso garbi izan.
>
> Aldizkari batean irakurri dut Foru Ogasunek 1.000 milioi euro itzuliko
> dutela, baina niri, egia esan, oso gogor egiten zait, askoz hobeto
> irakurtzen dut Foru Ogasunek 1.000 milioi euro itzuliko dutela.
>
> Aurretik eskerrak emanez.

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net