[itzul] pantailakadak

Asier Sarasua Garmendia asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Ost, Ira 2, 22:11:26, CEST 2009

Traducciones CCI Itzulpenak <uno a bildua ...> writes:

> Kaixo, guztioi:
>
> Internet
> Explorer nabigatzailearen pantailakada batzuk agertzen dira itzuli (egokitu)
beharreko testuetan.

Hurrengo helbidean Windows XP euskaratzeko paketea dago, Internet Explorer barne
hartzen du:
http://www.microsoft.com/spain/windowsxp/euskera.mspx

> Bulegoan ez dugu nabigatzailearen euskarazko bertsioa. Gauza bera gertatzen
zaigu Outlook Expresseko

Ez dut uste euskaratu denik, baina oker egon naiteke. Derrigorrez aplikazio
horiek izan behar dute? Outlook ez dakit, baina Thunderbird badago euskaraz.

Asier.