[itzul] Semicorte

J. Antonio Gómez Uranga tonogomez a bildua euskalnet.net
Or, Abe 24, 09:36:15, CET 2010

Kaixo,
ez dakit bada gaur inor lanean ote dagoen, baina geometriari edo marrazketa teknikoari buruzko itzulpen batekin ari naiz, eta goiko hori ez dakit nola eman dezakedan euskaraz. Ez dut inon topatzen (egia esateko, apenas dago gaiaren inguruko testu euskaraturik sarean). Honatx testuingurua:

CORTES y SECCIONES:

1.- Corte total   2-. Corte por planos escuadrados   3.- Medio corte o SEMICORTE   4.- Medio corte o SEMICORTE girado o en ángulo   5.- Corte parcial

Eskerrak aldez aurretik.

  Toño