[itzul] xaguxarraren euskal izenak

xabier-pascual a bildua ej-gv.es xabier-pascual a bildua ej-gv.es
Al, Uzt 19, 09:29:56, CEST 2010

Kaixo, Joserra:

Izenburua honako hau da: 'Azkue Hiztegiaren aurkibidea', eta IVAPek argitaratu zuen. Nik Kultura Sailetik lortu nuen aspaldi eta horrek nahastu nau.

Aspalditik dago agortuta eta ez da erraza ale bat aurkitzea. Ea zortea daukazun.

Xabier Pascual Jimenez

Ekonomia eta Plangintza Zuzendaritza
Eusko Jaurlaritza
945 01 90 56

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Jose Ramon Bilbao Otaola
Enviado el: lunes, 19 de julio de 2010 9:21
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] xaguxarraren euskal izenak

Xabier,
alderantzizko hiztegi horrek zelan du izena eta non edo zelan eskuratu
daiteke?

Joserra Bilbao
BBK

xabier-pascual a bildua ej-gv.es
Enviado por: itzul-bounces a bildua postaria.com
19/07/2010 08:16
Por favor, responda a
ItzuL <itzul a bildua postaria.com>

Para
itzul a bildua postaria.com
cc

Asunto
Re: [itzul] xaguxarraren euskal izenak

Badago Azkue Hiztegiaren alderantzizko hiztegia ere. Azkuek euskaratik
gaztelaniara jarri zituen hitzak, bada Jaurlaritzako Kultura Sailak
aspaldi buelta eman zion horri. Liburu bakarra da.