[itzul] Euskalbar

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Al, Maiatza 10, 22:43:43, CEST 2010

Azken hori nuen arazoa, bilaketa konbinatuan ez zitzaizkidala aipatuak
agertzen. Ez atzoeta ez gaur. Baina oraintxe berriro ibili zaizkit.
Iratxoak.

Eskerrik asko erantzun didazuen guztiei.

Bittor

Asier(e)k dio:

> Zein da arazo zehatza?
> - Ez dira botoiak agertzen barran
> - Agertzen dira baina sakatzean ez da ezer gertatzen
> - Bilaketa konbinatuetan ez dabiltza
> - ...
>
> Asier.

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net